大洋洲 旅遊行程分享

【 澳洲 烏魯魯Uluru】 2日1夜行程

【 澳洲 烏魯魯Uluru 2日1夜行程 】 澳洲Uluru ,位於澳洲的北領地。它是一塊巨型單體岩石,被 澳洲 土著視為聖地,亦被列為世界遺產。今次介紹 澳洲Uluru 烏魯魯行程 2日1夜嘅行程!睇日出日落同埋觀星,一生人一次嘅經歷!

Glide 感謝 @92_traveller 的投稿。

同伴:伴侶👩‍❤️‍💋‍👨
風格:冒險型 / 背包客🎒/ 親親大自然
活動:戶外探險 / 露營/ 特色住宿體驗

【 澳洲 烏魯魯Uluru 2日1夜行程 】 澳洲Uluru ,位於澳洲的北領地。它是一塊巨型單體岩石,被 澳洲 土著視為聖地,亦被列為世界遺產。今次介紹 澳洲Uluru 烏魯魯行程 2日1夜嘅行程!睇日出日落同埋觀星,一生人一次嘅經歷!到達烏魯魯之後,首先出發到烏魯魯進行Base Walk。為了保障遊客的安全,早年遊客已經禁止攀登烏魯魯岩石。在觀看日落的時候,烏魯魯會隨着陽光不同角度的折射而反映出不同的顏色,非常神奇!晚上我們在沙漠中紮營,回到營地的時候,滿天星星。沒有光害,在這裏用肉眼就可以看到銀河,相當壯觀!第二天早上,急不及待地睜開眼睛,觀賞日出。吃過一個簡單的早餐之後,便出發到風之谷行山,這裏也是日本宮崎駿動畫風之谷的靈感來源。兩日一夜的時間未必足夠去探索烏魯魯,但亦不枉此行。

在這個世界中心,我只想捉緊你去看每個晨曦!

第一日 到達Uluru

【交通】悉尼 > Uluru airport

圖片來源:simflight
圖片來源:simfligh

【景點】Uluru base walk

圖片來源:klook

【景點】Uluru 日落

【晚餐】大獲炒面,雞肉同無限多的芝士

晚餐我地要等Tour guide煮大獲面,雖然感覺慘啲但係先別有一番風味嘛~ 同埋講真啲野食唔差架! 欣賞完日落就搭車返露營營地啦,天空已經出現星星 同平時好唔同係除左滿天星,我用眼晴都見到銀河! Sleep in a swag under the stars!

【景點】於Lookout欣賞銀河及星星

圖片來源:ABC News

【露營】在星光下訓覺

第二日 一邊欣賞日出一邊享受簡單的早餐

【早餐】cereal, coffee and tea

【景點】Kata Tjuta 風之谷 Valley of the Winds

圖片來源:worlddiabetestour

Kata Tjuta 又名風之谷 Valley of the Winds,因為呢到真係宮崎駿動畫風之谷的靈感來源! 一大早就一步步踩住紅土往上行,天氣亦相當好,Tour guide亦解釋點解會出現唔同既石~ 行左兩個鍾到 最後就由機場返Melbourne,繼續我的行程。

【交通】Uluru > Melboure



再一次感謝 @92_traveller 的投稿。如果你也想分享你的獨家行程,可以在我們bio上的link投稿 💜

0 comments on “【 澳洲 烏魯魯Uluru】 2日1夜行程

Leave a Reply

Discover more from GLIDE

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading